FERRARI PUBLICĒJA VISU INFORMĀCIJU PAR JAUNO MODELI ROME
Datums : 2-03-2020, 21:51 | Kategorija: LV / Auto zinas
(голосов:0)
Itāļu autoražotājs tagad ir publicējis visu informāciju par Rome, jaunajā grand tūrists, izdots Маранелло. Tas slēpj zem motora pārsega 3,9 litru divu cilindru V8 dzinējs.
Jauna mode starp būvniekiem supermašīnas, acīmredzot, ir attīstības automašīnu, kas ir drīzāk GT (Grand Tūrists). "McLaren" ieviesa visā pasaulē modelis ar nosaukumu Simple GT, un tagad itāļi Ferrari ir nolēmis sastādīt konkurenci atbrīvojot Rome.
Oficiālā atklāšana notika pagājušajā mēnesī, bet pavisam tikai pastāstīja par visiem детадлях komplektāciju. Sākot no interjera un eksterjera, kurš uzsver, ka, kā jau es teicu iepriekš, lietderību, greznību un izsmalcinātību, jaunu Ferrari Roma ir arī daži elementi, kas ir raksturīgi sporta auto.
Dzinējs, kā parasti, ir daļa no jauno tehnoloģiju. Inženieri aprīkoja ar jaunu Rome 3,9 litru V8 dzinējs. Viņš ir dvīņu turbīnas, daļiņu filtrs saskaņā ar standartiem, ko Euro 6D, vienkomponenta izplūdes kolektora un sensors, kas mēra vārpstas turbīnas un ļauj palielināt maksimālo rotācijas minūtē 5000.
Šajos apstākļos piedziņa V8, kas attīsta 620 zirgspēku, 760 Nm griezes momentu un, saskaņā ar Ferrari. Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h notiek par 3.4 sekundēs, bet līdz 200 km/h 9.3 sekundēs. Viņš apstājas ap 320 km / h.
Jauna mode starp būvniekiem supermašīnas, acīmredzot, ir attīstības automašīnu, kas ir drīzāk GT (Grand Tūrists). "McLaren" ieviesa visā pasaulē modelis ar nosaukumu Simple GT, un tagad itāļi Ferrari ir nolēmis sastādīt konkurenci atbrīvojot Rome.
Oficiālā atklāšana notika pagājušajā mēnesī, bet pavisam tikai pastāstīja par visiem детадлях komplektāciju. Sākot no interjera un eksterjera, kurš uzsver, ka, kā jau es teicu iepriekš, lietderību, greznību un izsmalcinātību, jaunu Ferrari Roma ir arī daži elementi, kas ir raksturīgi sporta auto.
Dzinējs, kā parasti, ir daļa no jauno tehnoloģiju. Inženieri aprīkoja ar jaunu Rome 3,9 litru V8 dzinējs. Viņš ir dvīņu turbīnas, daļiņu filtrs saskaņā ar standartiem, ko Euro 6D, vienkomponenta izplūdes kolektora un sensors, kas mēra vārpstas turbīnas un ļauj palielināt maksimālo rotācijas minūtē 5000.
Šajos apstākļos piedziņa V8, kas attīsta 620 zirgspēku, 760 Nm griezes momentu un, saskaņā ar Ferrari. Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h notiek par 3.4 sekundēs, bet līdz 200 km/h 9.3 sekundēs. Viņš apstājas ap 320 km / h.
Jaunumi
Komentāri