Renault Kangoo Van E-Tech Electric iepriecinās ar jaudas rezervi
Datums : 12-02-2024, 13:59 | Kategorija: LV / Auto zinas
(голосов:0)
Renault Kangoo ir plaši pazīstams komerctransporta pārstāvis Eiropā, kas uzrāda izcilus pārdošanas apjomus daudzās Savienības valstīs. Pavisam nesen modelis pārgāja uz elektrisko vilci, saņemot prefiksu nosaukumam Kangoo Van E-Tech Electric. Šodien šis modelis ir nedaudz atjaunināts, un ir pievienots arī ietilpīgāks akumulators.
Neraugoties uz pieticīgajiem izmēriem, Kangoo Van E-Tech Electric pamata versijas kravnesība ir 600 kilogrami, bet pagarinātās virsbūves versijā - 800 kilogrami. Šajā gadījumā akumulators atrodas automašīnas apakšā, kas pilnībā novērš tā ietekmi uz furgona lietderīgo iekraušanas laukumu.
Starp citu, tas tagad var nodrošināt automašīnai 300 kilometru darbības rādiusu WLTP ciklā, kamēr iepriekšējā litija jonu bloka versija novilka tikai 250 kilometrus. Automašīnu darbina viens elektromotors, kas atrodas uz priekšējās ass. Tā jauda ir tikai 136 ZS.
Kas attiecas uz ārpusi un interjeru, jauninājumi šeit ir minimāli un, visticamāk, ir kosmētiskas izmaiņas. Tomēr furgona izstrādātāji necenšoties izmantot augstas kvalitātes audio sistēmu un jaunu informācijas paneli.
Neraugoties uz pieticīgajiem izmēriem, Kangoo Van E-Tech Electric pamata versijas kravnesība ir 600 kilogrami, bet pagarinātās virsbūves versijā - 800 kilogrami. Šajā gadījumā akumulators atrodas automašīnas apakšā, kas pilnībā novērš tā ietekmi uz furgona lietderīgo iekraušanas laukumu.
Starp citu, tas tagad var nodrošināt automašīnai 300 kilometru darbības rādiusu WLTP ciklā, kamēr iepriekšējā litija jonu bloka versija novilka tikai 250 kilometrus. Automašīnu darbina viens elektromotors, kas atrodas uz priekšējās ass. Tā jauda ir tikai 136 ZS.
Kas attiecas uz ārpusi un interjeru, jauninājumi šeit ir minimāli un, visticamāk, ir kosmētiskas izmaiņas. Tomēr furgona izstrādātāji necenšoties izmantot augstas kvalitātes audio sistēmu un jaunu informācijas paneli.
Jaunumi
Komentāri