LĪDERI RENAULT APSTIPRINA: ELEKTRISKAIS DUSTER DRĪZ BŪS PĀRDOŠANĀ
Datums : 13-02-2020, 21:35 | Kategorija: LV / Auto zinas
(голосов:0)
Līderi Renault apstiprina: Duster drīz kļūs электрифицированным zīmolu. Tas ir informācijas izpaušanu, ko prezidents Renault Europa Filipu Буросом. Viņš arī saka, ka Duster ir nulles emisijas izmantos šo tehnoloģiju Renault.
Uz jautājumu, kad būs gatava elektriskā versija, Бурос neteica konkrētu termiņu: "domāju, ka pēc diviem trim gadiem mēs varēsim realizēt savu projektu". Nepieciešamība elektrifikācijas radās arī tāpēc, ka jaunie noteikumi piesārņojuma prasa samazināt holesterīna līmeņa drošības diapazonu, kā arī tāpēc, ka daudzi klienti meklē pieejamo elektrisko modeli, bet Duster atbilst viņu prasībām.
Uz jautājumu, vai ņems vai Duster un citas tehnoloģijas, Renault, viņš teica, ka automātiskās palaišanas funkcija nav iekļauti plāni automobiļu grupā.
"Mūsu klienti ir līdz brīdim, kad tas lūdz. Viņu vajadzības ir daudz vieglāk: viņi vēlas, lai nokļūtu no punkta A Uz punktu B. un, lai to izdarītu, viņiem ir nepieciešams kondicionieris, elektriskie logu pacēlāji, серводвигатель, bet viņi nevēlas, lai auto brauktu pats par sevi, jo viņi zina, ka tas nenotiks, ja auto maksā 10 000 eiro," skaidro prezidents Renault Europa.
Dzīvotspējīgs risinājums, kas arī ir saistīts ar zemām izmaksām, ir adaptācija Renault City K-ZE, kas veidota un pārdošanas pašlaik Ķīnā prasībām eiropas automobiļu rūpniecībā. Renault jau ir apstiprinājusi, ka versija City K-ZE arī iet uz Eiropu tuvākajā nākotnē.
Uz jautājumu, kad būs gatava elektriskā versija, Бурос neteica konkrētu termiņu: "domāju, ka pēc diviem trim gadiem mēs varēsim realizēt savu projektu". Nepieciešamība elektrifikācijas radās arī tāpēc, ka jaunie noteikumi piesārņojuma prasa samazināt holesterīna līmeņa drošības diapazonu, kā arī tāpēc, ka daudzi klienti meklē pieejamo elektrisko modeli, bet Duster atbilst viņu prasībām.
Uz jautājumu, vai ņems vai Duster un citas tehnoloģijas, Renault, viņš teica, ka automātiskās palaišanas funkcija nav iekļauti plāni automobiļu grupā.
"Mūsu klienti ir līdz brīdim, kad tas lūdz. Viņu vajadzības ir daudz vieglāk: viņi vēlas, lai nokļūtu no punkta A Uz punktu B. un, lai to izdarītu, viņiem ir nepieciešams kondicionieris, elektriskie logu pacēlāji, серводвигатель, bet viņi nevēlas, lai auto brauktu pats par sevi, jo viņi zina, ka tas nenotiks, ja auto maksā 10 000 eiro," skaidro prezidents Renault Europa.
Dzīvotspējīgs risinājums, kas arī ir saistīts ar zemām izmaksām, ir adaptācija Renault City K-ZE, kas veidota un pārdošanas pašlaik Ķīnā prasībām eiropas automobiļu rūpniecībā. Renault jau ir apstiprinājusi, ka versija City K-ZE arī iet uz Eiropu tuvākajā nākotnē.
Jaunumi
Komentāri