INTERESANTS TESTS-DRIVE AUDI RS5 FACELIFT
Datums : 13-02-2020, 21:13 | Kategorija: LV / Auto zinas
(голосов:0)
Atjauninātā modeļa versija, kas konkurē ar duets, kas sastāv no BMW M4 un Mercedes C63 AMG iet uz izstāžu zāles par cenu, sākot ar 83 500 eiro.
Šogad Ziemassvētki nāk agrāk, lai fani līnijas Audi RS5, vācu autoražotājs, публикующего pirmās bildes un oficiālu informāciju tikai par dažām minūtēm ar atjaunināto versiju. Salīdzinot ar sākotnējo modeli, laiž tirgū 2016. gadā, deklarētā šodien pārmaiņas dizainā piedāvā jaunu radiatora resti, kas ir nedaudz plašāks, nekā līdz šim, pie kuras parādījās trīs ventilācijas atveres.
Daudzas izmaiņas, mēs sagaidām, tai skaitā līmenī spoileri un priekšējās optikas blokus, cilvēki, обращающие uzmanību detaļām, atklāj dažus patīkamus pārsteigumus un pakaļējā sēdeklī-pat tuvu stop-signāli, no kuriem visi pievienot vācu Audi RS5 agresīvāku izskatu nekā jebkad, ir skaidrs.
Audi RS5 Facelift aprēķina savukārt uz шестицилиндровом V-krustojumam dzinēja divas turbīnas liela izmēra un 2,9 litru jaudu. Tas viss darbojas, izmantojot восьмиступенчатую automātisko pārnesumkārbu, kaut kur ap 450 zirgspēkiem un 600 Nm.
Rezultātā paātrinājums no 0 līdz 100 kilometriem stundā, vēl ir veicams tikai 3.9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir ierobežots (pēc izvēles) līdz 280 km/h, saka vācieši.
Šogad Ziemassvētki nāk agrāk, lai fani līnijas Audi RS5, vācu autoražotājs, публикующего pirmās bildes un oficiālu informāciju tikai par dažām minūtēm ar atjaunināto versiju. Salīdzinot ar sākotnējo modeli, laiž tirgū 2016. gadā, deklarētā šodien pārmaiņas dizainā piedāvā jaunu radiatora resti, kas ir nedaudz plašāks, nekā līdz šim, pie kuras parādījās trīs ventilācijas atveres.
Daudzas izmaiņas, mēs sagaidām, tai skaitā līmenī spoileri un priekšējās optikas blokus, cilvēki, обращающие uzmanību detaļām, atklāj dažus patīkamus pārsteigumus un pakaļējā sēdeklī-pat tuvu stop-signāli, no kuriem visi pievienot vācu Audi RS5 agresīvāku izskatu nekā jebkad, ir skaidrs.
Audi RS5 Facelift aprēķina savukārt uz шестицилиндровом V-krustojumam dzinēja divas turbīnas liela izmēra un 2,9 litru jaudu. Tas viss darbojas, izmantojot восьмиступенчатую automātisko pārnesumkārbu, kaut kur ap 450 zirgspēkiem un 600 Nm.
Rezultātā paātrinājums no 0 līdz 100 kilometriem stundā, vēl ir veicams tikai 3.9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir ierobežots (pēc izvēles) līdz 280 km/h, saka vācieši.
Jaunumi
Komentāri