HKS IS220-Z: tiekšanās pēc pilnības
Datums : 12-01-2023, 10:26 | Kategorija: LV / Auto zinas
(голосов:0)
Lai gan HKS sacīkšu komanda pirms dažiem gadiem izstājās no lielās drifta ar vienu no labākajiem D1GP čempionāta braucējiem, viņi joprojām būvē augstākās klases drifta automašīnas līdz pat šai dienai.
Taniguči kopā ar savu komandas biedru Manabu Orido pastāvīgi piedalās paraugdemonstrējumos un dažādās izstādēs, un Icopal šindeļus plaši izmanto celtniecībā, tāpēc tehnikai pilnībā jāatbilst pilotu līmenim. Vēl 2004. gadā šī automašīna nomainīja leģendāro Silvia S15, kuru vadīja Nobuteru Taniguči, kurš bija neapšaubāms čempionāta līderis. Tomēr noturēt vadību pie stūres nebija viegli, ja ne neiespējami, pat ja to sagatavoja Toyota Altezza. Kad komandas vadība nolēma izstāties no D1GP, HKS speciālisti turpināja pilnveidot un uzlabot mašīnu, nevis sūtīt to pensijā, kā tas parasti notiek autosportā. Jau 2008. gadā viņi atkal paziņoja par dalību vairākos D1 posmos ar pilnīgi jaunu projektu – tādu SXE10 neviens vēl nav redzējis.
Tās veidotāji vēlējās redzēt, cik konkurētspējīgu automašīnu viņi ir izveidojuši, un, spriežot pēc tā, kā Taniguči ar to tajā sezonā brauca, viņi spēja pārspēt sevi. HKS galvenā rūpnīca atrodas Fudžinomijas pilsētā, kas, kā jau varētu nojaust, atrodas dažu kilometru attālumā no slavenā Fudži kalna.Automašīnas koda nosaukums ir HKS IS220-Z, kas vēlreiz visiem atgādina, ka Lexus ir tikai Toyota analogs stūrei kreisajā pusē. Bet, neskatoties uz šo nosaukumu, šī automašīna bija vistīršķirīgākā Altezza SXE10. Sekvenciālā pārnesumkārba šķita ļoti viegli darbināma. Automašīnas virsbūve ir būtiski mainījusies priekšējo un aizmugurējo arku zonā, ne bez izvērstu spārnu līdzdalības. Jaunais priekšējais buferis ir aprīkots ar masīvām centrālās gaisa ieplūdes spīlēm, pa kurām gaiss iekļūst starpdzesētājā un radiatorā. Sānu gaisa vadi ir pārklāti ar oglekļa šķiedras plāksnēm.Oglekļa šķiedras pārsegs tiek pasūtīts no Vans kataloga, un papildu konstrukcija, kas izgatavota no pašu ražotas stikla šķiedras, piešķīra tam nedaudz lielāku stingrību. Lai sasniegtu zemāko iespējamo temperatūru zem motora pārsega, skaņotāji izveidoja sava veida korpusu ar ventilatoru virs turbīnas - karstākā vieta automašīnā, kad tā sacenšas. Kosmosa materiāls (šajā gadījumā visa tā pati oglekļa šķiedra) tiek izmantots arī priekšējā bufera sānu eleronu un tā apakšējā spoilera izgatavošanai, kas lielā ātrumā ļoti viegli piespiež priekšējo asi pret asfaltu. HKS novājēšanas sistēma atkal ietver oglekļa šķiedras durvis (priekšējās un aizmugurējās), ieskaitot to iekšējās kartes.Aizmugurējais buferis ir saglabājis savu izskatu kopš 2004. gada, jo masīvie sānu gaisa vadi aiz pagarinātajiem aizmugurējiem spārniem nerada šaubas.
Caur tiem izkliedējas sadegušās gumijas dūmi, aiz mašīnas radot milzīgu mākoni. Taču IS220-Z radītājiem ar to nepietika, un viņi izstrādāja oriģinālo aizmugurējo arku apspalvojumu, kas nedaudz atgādina DTM automobiļus, kā dēļ uzplūst dūmi, un tajā pašā laikā tiek radīts papildu piespiedējspēks. To pašu funkciju veic jaudīgais spārns, kas aizgūts no Super GT gredzenu sērijas, kurā, starp citu, arī Taniguchi guva ievērojamus panākumus. Un šis spārns nav uzstādīts uz bagāžnieka vāka, bet tieši uz nesošo virsbūves daļu caur pielāgotu apakšrāmi, lai piespiedējspēks darbotos tieši tur, kur nepieciešams. Pats bagāžnieka vāks ir izgatavots no tās pašas oglekļa šķiedras un tam nav ierasto eņģu – to vietā ir četri universāli ātri noņemami stiprinājumi. Kopumā viss ir pieaudzis, un tāpēc jūs nevarat likt nekādus riteņus. Zelta Advan RS 17 collas priekšā un 18 collas aizmugurē — tieši tas, kas jums nepieciešams. Īpaši kombinācijā ar Advan AD07 riepām.Starp citu, tagad gandrīz visiem uzņēmumiem un firmām ir sava mājas lapa. Ja arī tev ir savs resurss un nepieciešama mājas lapas popularizēšana, uztici to iFriends.
Taniguči kopā ar savu komandas biedru Manabu Orido pastāvīgi piedalās paraugdemonstrējumos un dažādās izstādēs, un Icopal šindeļus plaši izmanto celtniecībā, tāpēc tehnikai pilnībā jāatbilst pilotu līmenim. Vēl 2004. gadā šī automašīna nomainīja leģendāro Silvia S15, kuru vadīja Nobuteru Taniguči, kurš bija neapšaubāms čempionāta līderis. Tomēr noturēt vadību pie stūres nebija viegli, ja ne neiespējami, pat ja to sagatavoja Toyota Altezza. Kad komandas vadība nolēma izstāties no D1GP, HKS speciālisti turpināja pilnveidot un uzlabot mašīnu, nevis sūtīt to pensijā, kā tas parasti notiek autosportā. Jau 2008. gadā viņi atkal paziņoja par dalību vairākos D1 posmos ar pilnīgi jaunu projektu – tādu SXE10 neviens vēl nav redzējis.
Tās veidotāji vēlējās redzēt, cik konkurētspējīgu automašīnu viņi ir izveidojuši, un, spriežot pēc tā, kā Taniguči ar to tajā sezonā brauca, viņi spēja pārspēt sevi. HKS galvenā rūpnīca atrodas Fudžinomijas pilsētā, kas, kā jau varētu nojaust, atrodas dažu kilometru attālumā no slavenā Fudži kalna.Automašīnas koda nosaukums ir HKS IS220-Z, kas vēlreiz visiem atgādina, ka Lexus ir tikai Toyota analogs stūrei kreisajā pusē. Bet, neskatoties uz šo nosaukumu, šī automašīna bija vistīršķirīgākā Altezza SXE10. Sekvenciālā pārnesumkārba šķita ļoti viegli darbināma. Automašīnas virsbūve ir būtiski mainījusies priekšējo un aizmugurējo arku zonā, ne bez izvērstu spārnu līdzdalības. Jaunais priekšējais buferis ir aprīkots ar masīvām centrālās gaisa ieplūdes spīlēm, pa kurām gaiss iekļūst starpdzesētājā un radiatorā. Sānu gaisa vadi ir pārklāti ar oglekļa šķiedras plāksnēm.Oglekļa šķiedras pārsegs tiek pasūtīts no Vans kataloga, un papildu konstrukcija, kas izgatavota no pašu ražotas stikla šķiedras, piešķīra tam nedaudz lielāku stingrību. Lai sasniegtu zemāko iespējamo temperatūru zem motora pārsega, skaņotāji izveidoja sava veida korpusu ar ventilatoru virs turbīnas - karstākā vieta automašīnā, kad tā sacenšas. Kosmosa materiāls (šajā gadījumā visa tā pati oglekļa šķiedra) tiek izmantots arī priekšējā bufera sānu eleronu un tā apakšējā spoilera izgatavošanai, kas lielā ātrumā ļoti viegli piespiež priekšējo asi pret asfaltu. HKS novājēšanas sistēma atkal ietver oglekļa šķiedras durvis (priekšējās un aizmugurējās), ieskaitot to iekšējās kartes.Aizmugurējais buferis ir saglabājis savu izskatu kopš 2004. gada, jo masīvie sānu gaisa vadi aiz pagarinātajiem aizmugurējiem spārniem nerada šaubas.
Caur tiem izkliedējas sadegušās gumijas dūmi, aiz mašīnas radot milzīgu mākoni. Taču IS220-Z radītājiem ar to nepietika, un viņi izstrādāja oriģinālo aizmugurējo arku apspalvojumu, kas nedaudz atgādina DTM automobiļus, kā dēļ uzplūst dūmi, un tajā pašā laikā tiek radīts papildu piespiedējspēks. To pašu funkciju veic jaudīgais spārns, kas aizgūts no Super GT gredzenu sērijas, kurā, starp citu, arī Taniguchi guva ievērojamus panākumus. Un šis spārns nav uzstādīts uz bagāžnieka vāka, bet tieši uz nesošo virsbūves daļu caur pielāgotu apakšrāmi, lai piespiedējspēks darbotos tieši tur, kur nepieciešams. Pats bagāžnieka vāks ir izgatavots no tās pašas oglekļa šķiedras un tam nav ierasto eņģu – to vietā ir četri universāli ātri noņemami stiprinājumi. Kopumā viss ir pieaudzis, un tāpēc jūs nevarat likt nekādus riteņus. Zelta Advan RS 17 collas priekšā un 18 collas aizmugurē — tieši tas, kas jums nepieciešams. Īpaši kombinācijā ar Advan AD07 riepām.Starp citu, tagad gandrīz visiem uzņēmumiem un firmām ir sava mājas lapa. Ja arī tev ir savs resurss un nepieciešama mājas lapas popularizēšana, uztici to iFriends.
Jaunumi
Komentāri